خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P 


قیمت : 649000 تومان


برند : Pars Khazar


خرید پستی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P 


قیمت آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P


 


نقد و بررسی تخصصی

Pars Khazar JBG-610P

 

بدون فوت وقت باید بگوییم JBG-610P یکی از مقرون به صرفه‌ترین آب‌میوه گیری‌های سه کاره قابل تهیه در بازار است. پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال یک آب‌میوه گیری سه کاره ارزان قیمت هستید و خواننده این متن هستید سراغ مقایسه این مدل با سایر گزینه‌ها نروید. در عوض با خیال راحت آن را تهیه کنید و وقت خود را صرف تهیه نوشیدنی‌های مختلف با آن کنید. این مدل قادر است با موتور حدود 300 واتی خود آبگیری انواع میوه‌ها را به راحتی انجام دهد، علاوه بر این با پارچ مخلوط کن 1.2 لیتری این مدل قادر خواهید بود انواع نوشیدنی‌ها و سس‌ها از شیک‌ها گرفته تا مایونز را به راحتی تهیه نمایید. همچنین با سومین قابلیت این دستگاه می‌توانید نسبت به آسیاب کردن انواع دانه‌ها مثل فلفل سیاه اقدام کنید.

نقد و بررسی

پارس‌خزر، هوادار نوستالژی شما

با یک محصول تمام پلاستیکی روبرو هستیم، JBG-610P همان‌طور که از محصولی در این سطح انتظار داریم و حتی در مدل‌های اولیه این محصولات دیده بودیم، به بدنه‌ای تمام پلاستیکی مجهز شده است. پارس‌خزر ترجیح داده برای پارچ مخلوط کن این مدل نیز از پلاستیک به جای شیشه استفاده کرده که این مورد ممکن است به مذاق بسیاری از افراد خوش نیاید. البته باید این نکته را در نظر داشت که در بسیاری از مخلوط‌کن‌های امروزی، استفاده از پلاستیک به جای شیشه به امری متداول تبدیل شده است. اما از آنجایی که طراحی این مدل ما را به یاد آب‌میوه‌گیری‌های سه کاره ای می‌اندازد که پارچی شیشه‌ای داشتند، ممکن است در مواجه با پارچ پلاستیکی‌اش اندکی از آن ناامید شویم. اما بهتر است چشمتان را روی این مورد ببندید و در نظر داشته باشید که بسیاری از مخلوط‌کن‌های تک‌کاره‌ای که از سوی برندهای مطرح دنیا به بازار عرضه می‌شوند و قیمت‌های به مراتب بالاتر از محصول سه کاره پارس‌خزر دارند نیز پلاستیکی هستند. این پارچ ظرفیتی 1.2 لیتری دارد که حجم مناسبی محسوب می‌شود. یکی از برتری‌های این مدل در طراحی، در نظر گرفتن بخشی برای قرار دادن مخزن آب‌میوه در زیر دستگاه است. برخلاف بسیاری از محصولات این رده که خروجی آب‌میوه از بدنه بیرون زده است، در این مدل مخزن آب‌میوه کاملا درون بدنه دستگاه جاسازی می‌شود و تنها بخش بیرون زده از آن دسته مخزن است. این ویژگی یک مزیت بسیار مناسب برای JBG-610P محسوب می‌شود. قرارگیری مخزن آب‌میوه درون بدنه دستگاه علاوه بر اینکه از چپ شدن‌های مخزن جلوگیری می‌کند، ظاهری حرفه‌ای تر به دستگاه بخشیده است. موتور استفاده شده برای این مدل 300 واتی است که با در نظر گرفتن قیمت تمام شده دستگاه نمی‌توان ایرادی از آن گرفت. هرچند نباید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید و ممکن است در مواجه با میوه‌های بسیار سفت باعث خاموشی دستگاه شود و مجبور باشید پس از باز کردن بخش بالایی میوه گیر کرده در گلویی دستگاه را خارج کنید. اما با این حال اگر کمی حوصله به خرج دهید و میوه‌ها را به اندازه کافی برش دهید، به مشکلی در حین آبگیری میوه‌ها برنخواهید خورد. این موتور حدود 300 واتی با 4 دکمه قرار گرفته در بخش جلویی دستگاه کاملا در کنترل شما است. با استفاده از دو دکمه سفید رنگ این بخش می‌توانید سرعت چرخش تیغه را در دو سرعت تنظیم نمایید. همچنین از دکمه قرمز رنگ می‌توانید برای خاموش کردن دستگاه استفاده کنید. یک دکمه نارنجی رنگ نیز برای حالت پالس یا لحظه‌ای در نظر گرفته شده که کار شما در مواقعی که می‌خواهید مواد غذایی زیاد خرد نشوند و به اندکی چرخش تیغه‌ها نیاز دارید، راحت باشد. بیشترین کاربرد این دکمه در مواقعی است که از قابلیت آسیاب دستگاه استفاده می‌کنید. به کمک آسیاب دستگاه قادر هستید در هر بار استفاده، چیزی در حدود 75 گرم ماده غذایی را آسیاب کنید.

جمع بندی

کسانی که تجربه فوق‌العاده‌ای از محصولات قدیمی دارند، به سختی با محصولات جدید ارتباط برقرار می‌کنند. پارس خزر JBG-610P را برای این دسته از افراد تولید می‌کند. طراحی JBG-610P به شدت نوستالژیک است و به سختی می‌توان مشابهی از آن را در میان مدل‌های تولیدی سایر برندها یافت. این مدل می‌تواند هدیه ای فوق‌العاده دوست داشتنی برای دوستداران طراحی‌های نوستالژیک باشد، شخص مورد نظر را شما پیدا کنید.
 

 


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


آب‌میوه‌گیری پارس خزر مدل JBG-610P از دستگاه‌های چندکاره‌ی پارس خزر است که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه از یک موتور اصلی باقدرتی مناسب تشکیل‌شده است که تجهیزات و ادوات مختلف روی آن نصب‌شده و کارآیی آن را افزایش می‌دهند. جنس بدنه اصلی پلاستیک است و وزن دستگاه را کاهش می‌دهد. پارچ مخلوط‌کن پلاستیکی و با گنجایش زیاد، برای تهیه 4 تا 5 لیوان آب‌میوه بسیار کارآمد خواهد بود. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است که تقریبا هر چیزی را خرد و مخلوط می‌کند. برای آبگیری سایر میوه‌ها می‌توان از بخش آبمیوه گیری که شامل تیغه‌ها و توری است استفاده کرد به‌این‌ترتیب میوه‌های دارای تفاله مانند سیب و گلابی به‌راحتی آبگیری می‌شوند. آسیاب همراه مدل JBG-610P نیز با دارا بودن تیغه‌های قدرتمند می‌تواند هر چیزی را خردکرده و پودرهای متنوعی تهیه کند مانند پودر زعفران، گردو، هل و ... برای هرکدام از این عملکردها دکمه‌ای مجزا در نظر گرفته‌شده است و در جلوی دستگاه در دسترس است. پایه‌های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از هرگونه جابجایی و لرزش شده و خطری را متوجه کاربر یا دستگاه نمی‌کند. پارس خزر سال‌ها با تولید لوازم‌خانگی برقی و عرضه دستگاه‌های مختلف در بازار ایران نامی نیک از خود به‌جای گذاشته است و همچنان گزینه‌های مناسبی در مقابل خریداران قرار می‌دهد.


 



تصاویر بیشتر


 



آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P
آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P
آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P
آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P
آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P


 


 

خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P ارزان,آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P با قیمت ارزان,خرید Pars Khazar ارزان,Pars Khazar با قیمت ارزان,خرید پستی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید اینترنتی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P با قیمت 649000,خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P فقط 649000,خرید Pars Khazar آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید Pars Khazar با قیمت 649000,kharid آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,gheymat آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P, خیابون آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P قیمت : 649000 تومانبرند : Pars Khazarخرید پستی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P قیمت آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P ارزان,آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P با قیمت ارزان,خرید Pars Khazar ارزان,Pars Khazar با قیمت ارزان,خرید پستی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید اینترنتی آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P با قیمت 649000,خرید آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P فقط 649000,خرید Pars Khazar آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,خرید Pars Khazar با قیمت 649000,kharid آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,gheymat آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG 610P,